Monday, October 17, 2011

A escolha eh sua!

1 hora da manha, meu celular toca e recebo a noticia que meu sogro esta no hospital.
Podia estar aqui reclamando como a vida eh injusta.
Reclamar e culpar seja la quem for nao vai resolver nada. Vai deixar tudo mais "carregado".

Achei esse texto que deveria estar na porta da geladeira te todos. 
Assim, pra acordar de manha e ser a primeira coisa a ler.
Ou ate na porta, pra ler antes de dar o primeiro passo na rua.

Today you can choose to count your blessings
or you can count your troubles.


Today you can live each moment
or you can put in time.


Today you can take action towards your goals
or you can procrastinate.


Today you can plan for the future
or you can regret the past.

Today you can learn one new thing
or you can stay the same.


Today you can seek possibilities
or you can overwhelm yourself with the impossible.

Today you can continue to move forward
or you can quit.

Today you can take steps towards resolving your challenges
or you can procrastinate.

You see today the choices are up to you
in deciding what you do today.



Tirei essa foto hoje de manha. O mar me alegra, me acalma, me renova.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...